Web-Fi doet niets liever dan het spontaan delen van de verbeteringen en andere voordelen van onze data-driven benadering van web analytics, conversie optimalisatie testen en Search Engine Marketing (SEM).

ING België

De Belgische website van ING richt zich op service en gebruiksvriendelijkheid met verschillende online aanvraagformulieren (van het openen van een rekening tot het maken van een afspraak) als belangrijke conversie punten. In een beweging ontworpen voor het meten en verbeteren van de ervaring en de toename conversies bezoekers ', Fiona van Web-Fi heeft gewerkt als een Online Business Analyst, aan conversie optimalisatie tests met SiteCatalyst Adobe's gedrag - Omniture & Discover.

Het toepassen van Omniture en Test Adobe's & Target om verbeteringen aan de site van ING België te maken was zeer waardevol voor ING. Met nauwkeurige gegevens en statistisch valide resultaten kunnen ze zonder risico's wijzigingen aanbrengen en het succespercentage verhogen voor de belangrijkste pagina's in hun online applicatie processen.

Aspria in België, Duitsland en Italië

Aspria is een prestigieuze privé-club met sport, spa en een healthclub voor mensen uit het bedrijfsleven. De activiteiten van de club omvatten België, Duitsland en Italië. Aspria staat borg voor een goede service, maar vereist nog steeds innovatieve marketing strategieën om de concurrentie te overtreffen. Met een waaier opvallende websites ondersteund door Google Analytics website visitor tracking en Google AdWords online advertising campagnes, heeft Aspria een significante online aanwezigheid.

 

Generali Verzekeringen België

Audit van Google Analytics set-up & configuratie; Optimalisatie van Google AdWords campagnes, creatie van geautomatiseerde dashboards; lopende Conversie optimalisatie consultancy.

Euromut Health Insurance

De website voor Euromut Health Insurance (www.euromut.be) is het eerste aanspreekpunt voor veel potentiële klanten en is verantwoordelijk voor een belangrijk percentage voor het Euromut web development team.

Google Analytics Training : volgend zijn de beste oefeningen uit de set-up tot en met de geavanceerde functies, zoals het opzetten van goals, aangepaste rapporten en het bijhouden van mobile devices.

NIBC Direct Bank

Wanneer NIBC Direct zijn bankfiliaal in Belgie opende in 2011, ging het een zeer concurrerende markt van online bankieren aan in België. Google AdWords is een belangrijke component in de NIBC Direct reclame. Met Web-Fi’s gecertificeerde deskundigen kan de bank er zeker van zijn dat hun investering in deze vorm van reclame strategische, meetbare en waardevolle informatie opleverd.

Sanoma Media

Geavanceerde Google Analytics van de inhoud en navigatie biedt waardevolle inzichten voor Sanoma Media. Deze hoge mate van betrokkenheid bij de bezoekers & klanten drukt de visie en de energie van Sanoma Media uit in het creëren van een nuttige en interactieve online ‘thuis’ uitvalsbasis voor vrouwen. In nauwe samenwerking met Web-Fi’s certified experten, heeft Sanoma Media de uitvoering ervan en rapporten op maat van de nauwkeurigheid van gegevens, betrouwbaarheid en bruikbaarheid te garanderen.

Colruyt Group

Data capture : Het opzetten van Google Analytics accounts voor de verschillende Colruyt groep websites, tagging van promotie campagnes (direct mail, e-mail marketing, bannering, social media,…). Data reporting : Rapportage & analyse van web analytics gegevens. Follow-up van de AdWords accounts, e-commerce tracking en event handling.

Data analyse : A/B testing (Google Experiments)

Record Bank

Het Web-Fi team werkte nauw samen met Record Bank om de belangrijkste lay-out elementen in de landingspagina's van hun online applicatie proces te identificeren. Variaties van de landingspagina's werden getest met verschillende combinaties van de design elementen. Het Web-Fi team heeft Record Bank geholpen bij het testen van de variaties tegenover de oorspronkelijke pagina.  Record Bank en Web-Fi testten de mogelijkheden tot verbetering van de verschillende online applicatie processen voor Record Bank (zowel online openen van rekeningen als het maken van een afspraak). De verschillende CTA's en online processen werden geselecteerd voor het testen. Het uiteindelijke doel van de activiteit was om het bezoekersaantal en de conversies te verhogen door het sneller en gemakkelijker maken om de online formulieren in te vullen. De conversie optimalisatie testen werden uitgevoerd door middel van Google Anaytics tools en Visual Website Optimizer om de meest accurate resultaten te kunnen voorzien aan Record Bank als basis voor de besluitvorming



.

Testimonials

"Fiona builds brands on the web thanks to a targeted approach and years of experience. Her knowledge of Google Analytics and her hands-on mentality regarding search engine advertising helped us to get better results in terms of lead generation."

Pieter Vantieghem

Digital Communication Manager at Aspria